övernattningen

shaa bloggen! kom nyss hem, har varit ute med daniela,sofia och jovana. men eftersom att min lärare mailade hem att jag hade skolkat så fick ja inte vara ute så länge idag -.-'. aja övernattningen i skolan va sjukt mysig! vi hade två skit sköna madrasses som såg ut som sängar, tv plus datorerna och massa gott. jag och irena va typ vakna hela natten och gick och jävlades med alla och sa att klockan va 8 och de va dags att gå upp när klockan egentligen va 5 haha!

jag sov 30 min allt som allt, så när vi vakna på morgonen så drog jag hem på direkten med alex och irena. vi åt frukost sen somna vi alla i min säng, sjukt skönt! men är fortfarande helt död../Julia

här var vårt lilla "rum" (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0