måste skriva av mig

killproblem är nog nått alla nån gång har uppleft eller kommer att göra. det kan vara små saker som man tar åt sig av så jävla mkt, tex att man försöker nå homon för att kanske träffas eller bara för att vilja prata och han inte svara på mobilen man känner att han bara skiter i en, sen kommer han med sina vanliga dåliga ursäkter "såg smset nu, en kompis tog den och glömde säga att du messade, hade inte tid och lalala". såna saker som kan orsaka en stor skada. jag tror inte killar riktigt förstår hur vi tjejer vill att dom ska vara. jag tror ingen kille är perfekt, alla har sina dåliga sidor även vi tjejer. jag säger inte att det inte finns nått fel på oss tjejer för det finns det. tjejer har sårat killar oxå. jag vet många killkompisar som har mått dåligt över att hans tjej har dumpat honom, vart dryg o s v. kärleken kan vara det man blir så jävla lycklig av även det som kan skada en så jävla mycket. okej nu håller jag på att glida ifrån ämnet lite. iaf, killar är skit det här jag tänkt många gånger och fällt massa tårar,om dom har bettet sig skit mot oss tjejer är dom är inte värda våra tårar. tjejer stå på er och ta ingen skit!

dom flästa drömmer om att bli älskad, ha väldens bästa pojkvän som älskar en mest av allt, kunna lita på varandra och aa allt det där. men jag tror att för att komma dit finns det hinder man måste över. man måste kämpa och inte falla och kämpa för det som är bra i livet. att ha vänner vid sin sida när det känns skit är det bästa som finns. dom hjälper än så mkt och man blir så stack av deras ord. sen vissa förstår nog inte sin egen situation och då känns det bara som att ingen förstår än, tex : tjejen har en kille hon älskar mest av allt och inte kan leva utan. kompisarna ser hur killen behandlar tjejen som skit, han visar inte ett dugg hur mkt han verkligen älskar henne. kompisarna säger, lämmna honom du är vädr mycket bättre än han, det finns 1000000000 fler killar i hela världen som kan älska dig mer än han och blablabla. tjejen lyssnar men bryr sig inte alls för hon ser själv inte hur han behandlar henne för hon är van och hon älskar honom mest. 

kärleken är inte alltid lätt men att ha folk som förstår en och stöttar en så kommer det att lösa sig i slutändan. egentligen, killar i den här åldern vill bara ha pinnsmala, äckliga fjorrar med porrblonderat hår i sängen sen drar dom, så igentligen ska man fan vänta med kärleken nu för annars blir man bara sårad så tjejer Boys are players that's a fact, don't be sad just play them back! / alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0