jag älskar ken ring!

kollade runt lite på youtube sen såg jag denhär videon, seriöst jag blir fan kär i honom, så himla fin låt så jag fäller en tår. jag älskar den!. har inte laggt märke till ken ring förut men seriöst jag älskar han. jag vill träffa han! och vet ni? julia och daniela brukar tydligen se han där dom bor och daniela har träning samtidigt som hans son ;)jag ska leta upp han och om jag ser han ska jag ge honom världens största kram, för jag älskar ken ring haha :D /alexandraaaaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Torin :D

Haha jag har sett Kelien typ tusen gånger och Ken Ring har jag sett typ 4 gånger (a) Ken ring är den bästa <3

2009-09-19 @ 09:09:40
URL: http://tulline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0