hola amigos !

haha hejhej, jag kom precis hem gar vart i stan med irena, sara, veldela, julia och daniela. jag fick med mig hem en fondation. sen efter stan åkte jag ohch träffade michelle, rebecca, oliver och bobbo och nåra fler. vi gjorde väl inget spec, hann inte vara där så länge i och försig så nu ör jag hemmaaaaaa. åt nyss mat (som ajg gjorde själv) och det blev suppergott :) jag är faktist J*VLIG bra på att laga mat, ni vet har ju mvg i hemkunskap ;)
juste vi har skolfoto imorgon sen på fredag har vi spex, och jag vet fortfarande inte vad jag ska vara, om ni läsre har nått förlag så kommentera gärna, vill ha lite förslag :)
det va allt för idag pöss på er! / ALEXANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0