Hemma

Hej sötnosar! Idag är jag inte i skolan utan pluggar och tar de lungt hemma. Har psm och mår dåligt helt enkelt. Igår va jag och Julia barnvakter till mina kusiner Ivan & Theo. Fast de va en ganska kort stund. Efter de åkte vi till Tina ett tag och sen hem. Igår i skolan hade vi skolfoto också haha oj vad jag känner på mej att jag blev dålig på fotot men det blir jag alltid på klassfoton ändå haha. Jag Vira och Alexandra är typ längst i klassen och vi hatar att vi alltid får stå högst upp så vi böjde oss ner och gjorde oss korta för att hamna längre ner. Och fotografen fatta ingenting så han gick på det haha. Så jag Vira, Alexandra, Sofia, Julia och Hedvig stog i mittenraden brevid varann. Hoppas bara man blev bra då. Nu ska jag plugga matte, läsa igenom projektet och göra nått att äta med Wanja. Ni får ha de så bra och käära läsare ni måste börja kommentera och läsa vår blogg varje daag ! Säg till fler att läsa den statistiken får ju inte sjunka! hihi men puss på rumpan / shääääääärleeek Daniela


Slänger in en bild på mig, Julia & Alexandra också :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0