Helgen / färga håret

Heej sötnosar ! Har inte skrivit på ett tag men ska börja uppdatera ordentligt nu! I fredags gick jag inte till skolan utan va hemma och sooov, när jag vaknade pluggade jag lite sen mötte jag Julia om jag minns rätt. Vi va ute hon jag och Sofia och chillade och så.. igår (lördag) va jag på ''bio'' med Alex,Denise,Binjam,José,Sofia & Julia vi skulle igentligen se the ugly truth men det blev inte så eftersom vi kom försent eller jag Denise och Alex kom försent för vi skulle tävla om vilka som kom först. Sofia och Julia skulle ta tunnelbanan och jag, Denise och Alex skulle ta pendeln. Men när vi kom dit visade det sig att det inte gick några tåg -.- så vi fick ta buss t gullmars och sen möta upp dom andra i stan :). Så då fanns det inga biljeter kvar så vi valde nån dålig film och tröttnade efter 10 min så vi bad om pengarna tillbaka sen gick vi och åt på donken. När alla åkte hem åkte jag och Julia till Rågsved och mötte mr hemlig och några de va nice ellerhur Julia ;) ?
Ikväll slaggar Julia hos mej och imorn ska hon med mej när jag ska färga håret!!! ÄNTLIGEN har längtat måste verkligen göra något åt mitt hemska hår.. Vi är lediga på månda och tisda suckers :D
Orkar inte skriva mer men tycker ni jag ska färga håret ljust igen eller mörkt som jag hade först ? Hjäääälp.
pussaar / Daniela

bild 1. Jag och julia
bild 2. Gammal bild på mig och Denise där hade jag mörkt hår
bild 3. Jag och Julia igen där har jag ''ljust'' hår
Vilket ska jag ha?


Kommentarer
Postat av: Tinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Färga inte! Det är sjukt fint nu! :o fast mörkt passar ju mest till vintern.. (a) <3

2009-09-13 @ 12:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0