GRATTIS ÄLSKLING!

Tjaaa bloggen! Dagen började inte riktigt bra kan man säga, jag va så himla trött imorse och bara orkade inte gå till skolan, och idag har jag inga lektioner så då tänkte jag att jag kunde vara hemma och plugga istället men nejnej mamma ska ju få utbrott och skriva värsta långa smset om vad jag inte får göra om jag går till skolan, ''du får inte gå på festen, pengar och limon kan du fet glömma om du inte går up nu lalalalal'' ! ---.--- Så nu kom jag till skolan och det är så onödigt kunde ha varit hemma nu fan.. Igår kväll såg jag en till skräckfilm som hette Hunting in Connetecut eller hur det nu stavas, den va skitläskig men också jävligt bra, så nu har jag blivit tvingad av att se på skräckfilmer 3 dagar i rad av min syster och wanja men dom kollar inte ens på filmen utan ligger under täcket och jag får sitta och berätta allt som händer och läsa vad som säger. kul..
över till det viktigaste på heeela dagen MIN ÄLSKLING FYLLER 9 ÅR IDAG! BACON BABY BLIR 9 IDAAAG GRAAAATTIIIIIS! ( DET ÄR MIN HUND ) så ikväll får han pressenter och så ska vi äta tårta :)
<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0