D's

Förlåtförlåt för att vi är så dåliga på att skriv, skärpning nu trion!
Ja i fredags va vi på klubberiet och fyfan va roligt det va! När skummet kom såg vi alla ut som snögubbar, jag och vendela va precis under och de ända man såg va våra ögon, haha skrattade så fort jag såg henne, och sen gled vi runt på golvet och fan sjuka va vi haha :). Vi hade det iaf grymt kul och ni som klagar på att det är fjortisfest osv. keep talking för de e ni som missar något, 
                       WE <3 KLUBBERIET & CLUBTOPNOCH AND IT'S NOTHING YOU CAN DO ABOUT IT !
så haaaaa på er som klagar på oss ! :)
Det hände inte så mycket som de brukar hända men jag & julia hade iaf jääääävligt mycket att snacka om idag när vi träffades. Lördan & Söndan spenderade jag med att kolla på världens läskigaste filmer, vågar inte va ensam en sekund för att ja e så himla rädd! jag såg The strangers & The unbornd eller hur de ny stavas, jag kollade med min syster och hennes kompisar.. någon som har sett filmerna? Kan bara säga att de var hur läskiga som helst!
det va nog allt orkar inte skriva mer så pusspuss på er alla :)
Loooove / Daniela


 en bild från klubberiet, kommer fler :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0