detta visste ni inte om mig

 



1. Jag tål inte blod - blir så jäkla äcklad, om jag tex ramlar och börjar blöda så klarar jag inte av att titta på det.

2. Jag har en bror och två halvsystrar - men jag räknar dem som mina riktiga! Den äldsta systern bor i irland och den andra i england.

3. Jag visar sällan när jag är ledsen - så jag har oftast ett leende på läpparna

4. Jag älskar att fota - Går runt och fotar nästan hela tiden, bilder=minnen :)

5. Jag är en riktig tjockis när det kommer till mat - vem älskar inte mat liksom?

6. Jag skrattar åt allt nästan - finns inga tråkiga skämt så länge jag garvar

7. Jag vill ha en hund - har alltid velat ha en hund, antingen en pitbull(så jag kan känna mig säker hehe) eller en labrador. Men min mamma vägrar, så ingen hund för mig :(

8. Clowner är det läskigaste som finns - Kommer ihåg en gång från grönan då en snubbe var utklädd till clown och skulle skrämma mig, jag sprang iväg och skrek som en idiot.

9. Jag får panik när jag hamnar under vatten - har alltid varit lite rädd för att hoppa från höjder ner i djupt vatten, just för att det tar så lång tid att komma upp. tror att jag ska fastna under vattnet varje gång.

10. Jag hatar dryga människor - som ser ner på andra och tror att dem själva är så mycket bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0