tagen från nån bruuuud

Ett namn jag lyssnar till: alexandra/alex
Någonting jag tycker om med mig själv: Är för det mesta positiv och glad
Någonting jag inte tycker om med mig själv: att jag har dåligt självförtroende
Detta är jag rädd för: döden
Tre saker jag vill ha varje dag: Kärlek, lycka och pengar
Tre saker jag absolut inte kan göra: vara långavrigt sur, spela gitarr och inte äta på en hel dag, skulle döö fan!
Detta tycker jag om att göra: Parta, shoppa , umgås m vännerna, äta, sova 
Detta vill jag göra just nu: Go to bed
Bästa känslan: när man är påriktigt kär!
Värsta känslan: Att bli sårad
Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Snäll, omtänksam & mysig
Är du kär just nu: ja
Jag vill gifta mig? Ofcourse
Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: skaffa små bebisar, bli känd & gifta mig
Min käraste ägodel: Mitt hår, min mobil och datan
Något jag vill ha i present: "birthday sex"haha nej driver jag vet inte
Detta har jag på mig just nu: hotpants, bh och ett linne
Favoritkläder: kläder från gina, a lööööv gina
Favoritdjur: Doggelito och kissemjaou
Följande musikstilar tilltalar mig mest: R&B och svensk hiphop
/ ALEXANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0