dålig uppdatering !

Hej sötfrön där ute! Förlåt för att jag är så himla dålig på att skriva & lägga ut bilder. aja ska försöka säga det som har hänt hitills.. Jag va & storhandla igår med mami, marija och vanja. Vi hade ''discobil'' som vi kallar de i min familj, då åker vi runt med bilen med musik på högsta volym och fönstrena nerdragna, och fan va kul de va haha ja blev helt hes efteråt x).. sen har det mest varit pluggpluggplugg och chill, & jag och julia har sålt fett många biljeter till skumpartyt imorrn! För er som inte visste det äre klubberiet som har skumparty imorn och hela trion ska dit & massa fler, någon annan som ska dit?
Jag ska lägga in bilder från sofias hårfärgning och så snart också :) men nu ska jag fixa lite saker hare gööött!
xoxo / Daniela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0