utegånsförbud

Hej sötnosar, sovit gott? det har då inte jag gjort.. jag har nog sovit kanske 5 minuter på hela natten. När mitt alarm gick klockan 6 imorse hade jag fortfarande inte somnat. Så när jag skulle upp mådde jag så j*vla dåligt och orkade inte röra på mig. Sen började morgonen med att jag bråkade men min mamma.. Nu sitter jag hemma och pluggar ihjäl mig typ, Har precis skrivit klart två sidor på datan om ljus, ett no - projekt vi har i skolan och jag började klockan kvart över 8 typ. Sen ska jag jobba 5 sidor eller mer i matten. Och ändå har jag fått utegångsförbud till på söndag. Jag orkar inte.. jag orkar inte med skolan alls längre, jag orkar ju inte gå dit eftersom jag känner mig så j*vla dålig i allt! Jag vill inte känna att jag e blåst i alla f*cking ämnen. Men jag har ändå hyfsat bra betyg men matten går skit, musiken e så onödig och fattar ingenting. Så jag vet inte hur jag ska orka ett helt år. Börja morgonen med att bråka med mamma varje dag, de orkar jag inte heller. Nu funkar inte min mobil heller, dom får nog skicka hem ett nytt sim- kort eller nått för allt är sönder. Så ingen mobil på ett tag och nu utegångsförbud GREAT !!

// Daniela

Kommentarer
Postat av: varadi

Söndag? :O

fuck =/

2009-10-05 @ 10:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0