hej alla sweeties,

sitter i soffan med min lilla bärbara dator och kollar på tv. Idag har jag vart i länna och prövat en canada goose. sen när jag kom hem åkte jag till michelle med moppen sen träffade vi nåra och vi gjorde väl inget speciellt.

För ca en timme sen beställde vi en canada :D det blev ingen kort marinblå utan en lång. anledningen till att det inte blev en kort va att den va slut på lager och då va man tvungen att vänta så länge och då va jag sugen på att köpa en kort svart istället men ändrade mig helt och köpte en lång ! sen min pappa är så snäll så han beställde en väst också. Tack världens bästa pappa love you! // alexandra


detta kommer till mig om 5-10 dagar ! :D


Kommentarer
Postat av: Oliver.

Vilka fina jackor gumman:)<3

2009-10-25 @ 20:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0