tjeniis

sitter i mitt rum, kom hem för ett tag sen och får lite sms från folk som jag inte vet vilka det är. för som ni vet har min mobil blivigt snodd av nån fattig jävel som inte har råd att köpa en egen mobil som måste ta min snygga *host* den är jätte ful men den är bra haha :P aja iaf så förlåt om jag inte vet vem som smar har inte alla kontakter men dom börjar komma tbx:P nu ska jag vara en duktig liten flicka och öva inför engelska redovisningen vi har imorgon, uuusch har alla prov denna vecka för sen har vi ju höstlov skiiiit stressit. men hare bääst pussHEJ/ alexandra


lägger in en söt bild på mig och irena
haha visst är vi gulliga :P
love you baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0