skolan

hej alla, sitter i skolan och pluggar det sista sen ska jag börja på no, shiiit va mycket plugg vi har just nu. kommer döö snart! sitter och väntar på mamma vi ska ha utvecklingssamtal, kommer säker bara få massa skit från läraren, ajaj pallar inte bry mig. juste!! min mobil har blivit snodd :''''( den ´fittan som tagit den kommer jag fan  döda! tänk alla kontakter bilder och musik är boorta.. fan va ledsen jag är! men kommer fixa en ny mobil när jag kommer hem så ni som vill mig nått så finns jag på facebook och snart mitt nya nummer ! men ha det så bra nu sötnosar så skriver jag när jag kommer hem. PUSS PUSS! / alexandra


SAKNAAR min mobil ! ring om ni skulle hitta den.. eller juste faan man kan inte ringa mig buhuu! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0