Skämma ut sig

Hej sötnosar! Allt bra? Jag sitter hemma och ska plugga spanska som vi har tills imorn. Och mitt sim-kort har inte kommit än -.-' ÅÅÅH blir så irreterad.. Men skulle bara skriva ett litet inlägg om att skämma ut sig.
Vi har alla gjort det och kommer alltid att göra det. Jag skämmer ut mig MINST 2 gånger om dan om inte mer. Idag skämde jag ut mej hm.. några gånger hann faktiskt inte räkna. Men första gången va iaf på morgonen när jag skulle av bussen, då snubbla jag och ramla nästan ner på golvet, lyckat! Sen har jag skämmt ut mej med andra grejer som jag tyvärr inte tänker skriva här på bloggen ;p
Alltid efter dom gånger jag har skämt ut mig går jag och tänker på det typ hela tiden! Men varför gör jag det lixom? Snälla man skämmer ut sig hela tiden det gör alla, så jag har bestämmt mig att inte bry mej efter jag har skämt ut mig. Grejen e, ofta vi går och tänker på när någon har råkat skämma ut sig framför oss, visst vi tänker lixom hahah stackarn fett pinsamt men det är inte så att vi går runt och bah '' hm hahah gud vad pinsam han va som ramlade framför mig idag hahahah ojojoj'' vi tänker ju inte på det efter de har hänt lixom. Så vafan kom igen skämm ut er! Då finns det något att skratta åt och man lever bara en gång?

Jag tycker vi alla ska skämma ut oss som f'*n hela tiden ! vi lever bara en gång kom ihåg det! 


Allt för idag, snart dags för säsongspremiär av desperate housewives, LOOOVE IT !! pusspårumpan / Daniela


En bild på mej och en på DH tjejerna :)

Kommentarer
Postat av: varadi

det kallas självförtroende och det ska vi alla ha! :)

2009-10-06 @ 20:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0