''sjukling''

Hej sötisar. Idag var jag inte i skolan för jag kände mig inte bra, det är sant faktiskt idag skolkade jag inte! :) Jag har faktiskt börjat sköta mej jättemycket i skolan nu.. Har prov varje dag nu fram till höstlovet. Imorn har jag prov i spanska så jag har pluggat som en galning men fattar fortfarande ingenting.. det är så himla många ord och meningar jag måste kunna -.-' Menmen just nu är jag med Marija & Wanja vi ska hämta lite glass och sen kolla på desperate housewifse :)! Måste gå för nu börjar det snart! puss på rumpaaan // Daniela

 
haha fin bild på mej maki & wonki, kolla vad brunaa ;o

(wanja med blå tröja, marija med grön och hon driver hon petar inte i näsan haha, och jag med blomiga shorts)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0