rebecca skynda dig!

hejsan kom hem för ett tag sen så nu sitter jag och väntar på en otroligt seg människa som heter, dununuuuu rebecca karlsson. ahah nej men joo hon är seg. förrästen, gjode ni bloggläsare nått speciellt igår? jag va iallafall på halloweenfest, haha aa eller fest och fest va det ju inte men aa det va väl lite trevligt sådär :) jag är hungrig nu ska jag äta glass puss på er :)/ eran älskade alexandra :DD
lägger in lite bilder oxå ;)

såhär såg lilla jag ut, haha


nina och nån


haha en läskig kille


jag och marcus, visst är han äckligt läskig:P


jag och min lilla kusin


ida min kusin, (haha jag har sminkat henne)


mina ögonfransar va jätta låånga hihi

Kommentarer
Postat av: Annika<3

fin du blev :D

kram.

2009-11-01 @ 11:53:38
URL: http://loveisintheaiir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0