oj då.

hejsan alla glada kom precis hem och måsta bara säga att det är sjuuuukt kallt ute :O jag va lite dum och tog ett par ballerina skor på mig idag och kom in i vermen nu och mina fötter hade ingen kännsel seriöst! så det är slut med ballerina för iår:P
isf såg att jag hade laggt upp 2st inlägg av min lilla top 3 lista sorry. sen vare nån som undra hur man gör sånna där youtube klipp utran bild så jag är snäll och visar er söta bloggläsare hur man göör ;)



1. Lägg in din kod i html-läge.
2. Leta upp de två ställen som det står height på i koden och ändra dem till 25.


Sedan är det bara att spara ditt inlägg, så är det klart. Inte så svårt va?

Kommentarer
Postat av: m'

mm.



är allt bra med dig? kram

2009-10-14 @ 14:22:44
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: Liseeeeee

Den blir inte utan bild utan halva typ :P

Hur GÖR man utan bild ? :)

2009-10-17 @ 09:34:40
Postat av: Julia

det ska bli utan bild men det beror nog på hur stor videon är

2009-10-17 @ 12:03:11
URL: http://bitchesandhoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0