MJ ♥ - dagen igår

Hej sötfrön, allt bra med er? :) Igår va jag ute med Julia, Sofia, Tina och Denise vi åkte och träffa folk, först några från farsta som inte alls va roliga och sen några tensta barn som va mycket bättre haha :). Jag kom hem runt 11 men jag orkade verkligen inte vara hemma så jag gick till ''min lägenhet'' där Marija, Wanja och Magda skulle sova, så jag tog med mig typ 5 filmer och sånt och drog hit. Jag kollade först på The proposel som är sååå j*vla bra! Sen kollade jag på Honey som också är en av dom bästa filmerna enligt mig. Jag låg i soffan hela natten och bara kunde inte somna!
Jag & Julia smsade till typ halv 5 eller ngt för ingen av oss kunde sova, men somnade runt 6 kanske. Och såklart blir jag väckt 5 timmar senare av att Marija och Magda prata som åsnor -.-'.
Sen blev Wanja sjuk så dom tog en taxi in till akuten, men hoppas att det inte var så allvarligt som ska säga till när dom vet va det var för fel. Wanja you can do it, du kommer bli frisk baby! <3
Ikväll ska jag gå på bio och se MJ's film This is it. Ska gå med, Julia, Sofia, Jovana, Olivier, Benjamin & Erick.
Najsnajs.. Så ttyl !
Löve yah ! // Daniela



  R.I.P Michael Jackson ♥ The king of pop !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0