Julia svarar

Här kommer mina svar på frågorna: 

Postat av: Stella
varför är det bara julia som skriver vettiga saker? :) julia verkar vara den enda mogna, glamorösa pang-bruden här! jag hejjar på dig julia! det gör jag verkligen! :) <3
svar: haha stella gulligt av dig :)

Postat av: zaaaaaaaaac
vem av är är hetast :D
svar: de får väl du svara på (:

Postat av: Julia, Alexandra & Daniellas BITCH & HOE!
Hej ers höghet!
Det är en ära att få ge er vackra kvinnor en fråga, höhö :P
Vad innebär det att vara eran bitch & hoe? :)
svar: HAHAHA om de nu vore så

Postat av: sofia
ok, jag har två olika frågor till er alla tre.
julia: har du någon pojkvän? eller någon du är på g med?
svar: nej jag har ingen pojkvän

Postat av: Mohammed Larsson
Frågan e till Vacka Julia! Är du singel ? känner vi varandra? skulle du åka till jämtland för träffa mej ifall ja betalade din resa? :D
svar: Jag är singel! och nej jag tror inte jag känner dig mohammed larsson så skulle inte åka till jämtland haha

Postat av: $€$
Vem Av er är kära?
julia är du kär och gillar du någon?
svar: Ja, jag gillar någon

Postat av: Varadi
Julia: Har du nån gång haft löshår?
svar: nej aldrig

Postat av:
julia: är du oskuld? hur mkt väger du?
svar: yes det är jag. Va längesen jag vägde mig och vill inte ens veta

Postat av: DEN ENDA NORMALA HÄR
Julia - Älskar du mig ? ^^
svar: Ja torin det vet du att jag gör :)

Postat av: elsa
Julia: Vilket gymnasium ska du välja?
Har alla ni framtids drömmar? :)
svar: ingen aning, men tror jag ska gå handel/ekonomi/resa eller sam/estet
jag har ingen framtidsdröm som jag kan komma på..

Postat av: Linda
Julia, är du tsm med anders? (:
svar: nej, vi är bara vänner :)

Postat av: hanna
bästa låtarna just nu? (:
snyggaste klädsen?
snyggaste skorna nu till
vintern?
svar: jay sean - down
klädsel vet jag inte riktigt.
skor är lätt stövletter eller lårhöga stövlar 

Postat av:
bråkar ni ofta om vem som ska göra & skriva vad i bloggen?
har du blivit mest DUMPAD Eller har du mest DUMPAT ? <3 kyss från linda :*
svar: nä vi har aldrig bråkat över bloggen faktiskt.
jag har nog dumpat mest

Postat av: denise den bääästa
varför vågar ni inte ta upp era boyfriends här ;):D?
svar: därför vi inte har några :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0