jag älskar dej

sitter i köket med min mamma och pratar lite:) jaa idag blev det en hemma kväll idag, lite fredags mys sådär, inte det roligaste men jag orkade inget annat idag faktiskt.
jag har kommit på en sak, att jag bråkar vääldigt ofta med min mamma och jag säger rätt så dumma saker ibland. jag tänker nog mig inte för och det gör ju så att jag sårar dig. jag känner mig fett taskig, så som jag beter mig mot dig. jag har fått dig att börja gråta för saker som jag gjort och det gör mig så ledsen. jag vill inte såra dig mamma för du är det bästa som finns, lite jobbig ibland och fattar för mkt men jag älskar dig och tack för att du står ut med mig, jag vet att jag inte är den bästa men du ska veta att jag älskar dig! 
/ alexandra


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt mamma,,,,,,

2009-10-24 @ 14:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0