Inte skrivit på länge

Heej sötisar! Förlåt så hemskt mycket för så himla dålig uppdatering. Har bara inte haft något roligt att skriva om, har inte det nu heller menmen. Iaf idag var det bara en helt vanlig skoldag. Efter skolan åkte jag irena och sofia hem till vendela. Vi åt hos henne och jag krigade med hennes hund, som bet mig i läppen, benet, foten, armarna och ansiktet, KUL hund -.-' men jag älskar henne ändå haha så himla sööt!
Efter det åkte jag till stan mötte mami och köpte ett par skor :) imorn är det freda, YESYESYES äntligen! Ska träffa loam och kanske någon mer, sen i helgen blire naaajs med tjejorna[:
Bilder kommer senare, ni får ha det så bra, puss i baken ! / Daniela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0