Gästinlägg!

hello, fokes hur mår ni ? Själv så mår jag bra (ingen bryr sig/tina) förutom att jag är lite trött för Tina och jobbiga Julia som var tvungen att sova med mig haha har väckt mig 40 hundra gånger -.-'

Men, men sitter nu brevid Julia som tjatar att jag skriver tråkigt, hon har fel right ?

/Jovana ;)



Okej nog med ett jävla tjat som denna lilla tjejen har. Nu är det Tina som skriver (ja, jag som har en massa affischer på daniela, julia och alexandra.. Jag älskar dom!!). Dom har ju rätt så många besökare, så varför inte börja kommentera? Ge åsikter och älska mig? (tjata om att ni vill att jag ska skriva ofta)
Ja, vad har vi gjort idag? Jo.. Jag och Julia har suttit framför datorn och dampat som idioter för att en viss grej händer (ja vi menar dig, ta åt dig). Ja, mycket mer har vi inte hunnit med, klockan är trotts allt bara 4. Vad gör ni ikväll? Fest eller? =)

Aja ha det så bra bitches! :D




/ eran favorit bitch Tina !


Kommentarer
Postat av: sissi

Sv:Japp!!Vad gör du då?:)

2009-10-24 @ 16:23:10
URL: http://rumpklem.blogg.se/
Postat av: simone

SV: Hej Alexandra, ikvällblir det nog en hemmafest, kanske krogen efter - själv?

2009-10-24 @ 18:35:28
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0