Daniela svarar

Dags för mig att svara på era frågor :) !

1. Postat av: Anonym
är hon denhära daniella mobbad elr leker hon ba smart, stör mej mkt på henne, rikti ful azzow;D

  Svar : Haha nej jag är inte mobbad & nej jag leker inte smart :) jasså göru det? to bad for you

2. Postat av: denise den bääästa
varför vågar ni inte ta upp era boyfriends här ;):D?
 
Svar : Haha vi vågar men dom är inte våra boyfriend än lilla du dennan ;) 

3. Postat av: sofia
daniela: har du några syskon? röker du? (vet du om julia eller alexandra röker?)
  Svar : Ja det har jag. En stora syster som heter Marija. Nej ingen av oss röker, vi e duktiga tjejer! ;)

Postat av: $€$
daniela är du kär och gillar du någon?
ifall ni är det säg namnet på tjejen/killen.<3

  Svar : Ja jag gillar någon, men tänker bara säga hans namn när jag vet om det blir seriöst eller inte :)

Postat av: Varadi
Daniela: Vilka sporter har du gått på?

   Svar : Jag har gått på gymnastik, fotobll och dans, men nu gör jag ingenting alls :/ 

Postat av: Anonym
daniela: är du oskuld? hur mkt väger du?
älskar eran blogg, kmr läsa den tills jag spyr (a)

  Svar : Japp det är jag! :) Jag vet inte riktigt hur mycket jag väger.. runt 50 något tror jag :p
Tack så mycket! Gör det ;)

Postat av:
bråkar ni ofta om vem som ska göra & skriva vad i bloggen?
har du blivit mest DUMPAD Eller har du mest DUMPAT ? <3 kyss från linda :*

   Svar : Nej det gör vi inte alls. :) Inget av det faktiskt.. Fast har nog mer dumpat på gn än vad jag har blivit dumpad skulle jag tro :)

Postat av: DEN ENDA NORMALA HÄR
Omfg vad är det för konstigt folk som kommenterar eran blogg ? Aja..
Daniela - Vilket ämne är du mest aktiv på i skolan ?

  Svar : Tror att det är engelska och svenskan :)

Postat av: elsa
Danilla: Vilken klass går du i?
Har alla ni framtids drömmar? :)

 Svar : Jag går i 8an, jag e 95a asso, ingenaning om vad jag har för framtids drömmar faktiskt.. :p 

Postat av: hanna
bästa låtarna just nu? (:
snyggaste klädsen?
snyggaste skorna nu till
vintern?
(k'

  Svar : Mina bästa låtar är, one time & drop it low nu för tillfälle :), ingen aning.. uggs e iaf skönast! :)


Här va svaren på era frågor, ha det bra puss / Daniela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0