bara för att...

jag har tråkigt så kör vi på en lista

1. Vem är du? Julia
2. Ålder: 14
3. Personlighet: oftast glad och speedad
4. E-post: ja, vem har inte?
5. Stjärntecken: kräfta
6. Jag kommer från: England/Grekland/Sverige
7. Jag bor: Bandhagen
8. Mentalitet: vafan e de?
9. Civilstatus: så singel man kan bli
10. Spel? fotboll
11. Mac eller PC? Pc är lättare
12. 1024*768 eller 800*600? wtf?
13. Internet Explorer eller Netscape? internet är den vanliga skiten så
14. Din bästa egenskap: jag är ärlig
15. Din sämsta egenskap: lättirriterad sometimes
16. Husdjur: en kanin till bror
17. Familj: mamma pappa bror två systrar
18. Kroppsdel du har mest nytta av: benen
19. Kroppsdel du tycker bäst om: ingen direkt
20. Jag sover: gött!

21. Djur jag är lik: fisk enligt daniela -.-'
22. Tror du på något? gud
23. Frisyr: snelugg och spikrakt hår
24. Hårfärg: brunett så hett
25. Ögonfärg: blåa
26. Längd: en riktig kortis har vi här, 165 cm. får hoppas att jag växer bara
27. Vikt: vill inte ens veta
28. Skostorlek: 39/40
29. Gillar: älskar musik
30. Ogillar: dryga och falska människor

31. Favoritmat: potatisgratäng
32. Favoritglass: päronsplitt
33. Favoritdessert: choklad
34. Favoritpizza: oxfilé och bearnese
35. Favoritdryck: high on cola
36. Gillar du godis? det är mumma
37. Isåfall vilken sort? choklad is the shit
38. Min favoritdrink: ingen aning
39. Min favoritfilm: honey
40. Min favoritdag: fredag-lördag

41. Mitt favoritklädesplagg: leggins och mysiga koftor
42. Min favoritbok: jadu.. linas kvällsbok är bra?
43. Min favoritmusik: reggaeton, hiphop rnb, dancehall, house
44. Min favoritlukt: vanilj
45. Min favoritblomma/planta? rosor
46. Öl eller vin? vin
47. Liknar du en kändis? inte vad jag vet
48. Senast köpta skiva: haha va väl nån gammal nelly skiva för 5 år sedan
49. Senast film på bio: vi såg.. vafan hette den! äh harry potter säger vi
50. Bästa låten i världen: usher his mistakes
51. Senast lästa bok: linas kvällsbok
52. Favoritförfattare: och det vet jag också
53. Skriver du dagbok? när man e deppig kan de hända
54. Bästa årstiden: sommaren för faaan
55. Älsklingsfärg: blå och vit
56. Skulle aldrig ta på dig: bodysuit
57. Vad ville du bli när du var liten? sångare/dansare
58. Blev du det? det är långt kvar

59. Brinner för: dans
60. Sportbil eller familjebil? sportbil är najs
61. Katt eller hund? hundar är så söta
62. Har du nån nojja? nojja?
63. Fobier? clowner och spindlar
64. Deppig eller glad?
glad
65. Politiskt insatt? vilka frågor asso
66. Värdesätter du ärlighet? de klart
67. Brukar du dra “vita lögner”? Ja , om jag tror att det är bäst så
68. Är det ok med vita lögner? ibland
69. Känner du en mytoman? finns många sånna

70. Har du pojkvän/flickvän? nej :(
71. Är du kär? nja
72. Hur tidigt stiger du upp? 7 skoldagar sen är de lite när som helst
73. Är det bra eller dåligt? va?
74. Vem/vilka vet mest om dig? jag själv
75. Gillar du att slåss eller? när jag är arg
76. Vad har du på dig just nu? leggins och tröja
75. Vad ska du göra i kväll? chilla galet
78. När var du senast riktigt full? håller inte på me sånt
79. Är du seriös? de har ja svårt för ibland
80. Hur många väskor äger du? för få
81. Hur många bilar har du/ din familj: min familj har en

82. Hur många biologiska syskon har du? 1
83. Isåfall, vad heter de? Jonathan
84. Hur många timmar sover du per natt? 6 eller 7
85. Vem är snyggast i världen? bow wow och jude law är de ja kommer på nu

86. Vad är du allergisk mot? nikel
87. Ska du duscha idag? senare ikväll
88. Vad är det för veckodag? måndag
89. Vad är det för datum idag? 12 oktober tror jag?
90. Vad gör du nästa år? går ut nian
91. Är du likgiltig? vene vad de e ens
92. Hårdrock eller synth? hårdrock
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? i en förort
94. Har du utländska föräldrar? ja
95. Gillar du att laga mat? mvg i hemkunskap u know
96. Märkeskläder eller secondhand? bryr mig inte om märken bara de är snyggt
97. Hur många par skor har du? över 10
98. Är du sexuellt frustrerad? nej
99. Vem är snällast just nu? mi padre
100. Var har du ont? i huvudet, jävla bror som alltid ska slåss -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0