åpoiuytrewsdcfvbnmkloiuytrdszx,

sådääär, vet ni vad jag åt? thaimat SKIIIT gott :) iaf känner att det har blivit väldigt mkt musik i våra senaste iunlägg, lite tråkigt dock men vi älskar musik. jag kan seriöst inte leva en dag utan att ha lyssnat på musik. Alltid innan jag går och lägger mig lyssnar jag på musik på mobilen och somnar till det:P en gång låg jag och lyssna på musik sedan när jag vakna på mogonen efter va musiken fortfarande på och batteriet typ nästan helt urladdat, klummpigt av mig:P men nu ska jag vara duktig och skriva min svenska puss på röömpan gullungar! :)/ alexandraaaaaaaaaaaaaaaaa

en gammal bild på mig från i aprill, den dan jag träffade "honom" för första gången och som jag saknar så himla mkt just nu! vi har inte träffats på jag vet inte hur länge, 2 månader snart? han är så fin, jag blir så glad när jag ser honom och är med han, han får mig att känna mig värd lixom. jag saknar honom otroligt mkt, men det är bara att bita ihop men hoppas vi ses snart sötnoos!

Kommentarer
Postat av: Elinor

Ja jag tror jag förstår :D Tack så mycket och fin bild :D

2009-10-14 @ 20:00:21
URL: http://elinorpetterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0