alexandra svarar


1. Alexandra:Vad skulle du vilja bli ?
jag skulle vilja bli en suuuper känd porrstjäna haha nej men seriöst så funderar jag på att bli sånn där inköpschef som köper in t.ex. kläder till sin klädesbutik och åker runt i världen för att få inspiration
2. bästa låtarna just nu?




3.snyggaste klädsen?

jag tycker det är super fint med midjekjolar i alla färger och modeller ;)
4.snyggaste skorna nu till vintern?
uggs,  dom är både varma, gosiga och snygga ;)
5. Alexandra - Har du nnågon annan bakrund än svensk ?
nepp, jag är hel svenne. pappas sida kommer i och för sig från nått lan men vet villket hehe
6. bråkar ni ofta om vem som ska göra & skriva vad i bloggen?
njaa, ibland kommer nåmn på atty skriva nått och då vill nån anan oxå det då blir det lite tjafs men det ordnar sig till slut :P
7.har du blivit mest DUMPAD Eller har du mest DUMPAT ?
jag har nog mest dumpat faktiskt, eller har blivigt dumpad nåra få gånger men känns som att jag har sårat fler personer än som har sårat mig.
8. hur mkt väger du?
jag väger runt 50, det va länge sen jag gjorde det, men kämpar för att gå mupp i vikt ;)
9. alexandra är du kär gillar du någon?
ja jag gillar en.
10.alexandra: hur gammal är du? är du hel svensk eller vart kommer du ifrån?
jag är 15 år (fyllde i 15 juli) nej jag är heel svensk
11. varför vågar ni inte ta upp era boyfriends här ;):D?
för att vi vill inte avslöja vilka dom är än haha ;)
12. är hon denhära daniella mobbad elr leker hon ba smart, stör mej mkt på henne, rikti ful azzow;D
fuck you, du leker lilla gubben

såå det var alla svar på era frågor sötnoosar! puss på er/ alääxandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0