10 saker ni inte visste om Julia

1. Jag lyssnar på nästan all musik - allt ifrån rock till hiphop
2. När jag var liten älskade jag spice girls. Jag hade kläder skivor och filmer med dem.
3. Jag och min bror bråkar hela tiden men det är alltid jag som torskar haha -.-
4. Mina grannar är som min egna familj. Jag har känt dem enda sen jag föddes.
5. Jag har bara gått i en vittra skola om ni vet vad det är?
6. Jag har alltid sätt upp till mina systrar
7. Jag skrattar alltid åt mina egna skämt
8. Jag ska kanske åka till england snart! i <3 london
9. Jag saknar dansen.. har dansat sen jag var sex år men så slutade jag för ett halvårsedan. Vill fan börja igen, någon som vet något bra ställe?
10. Jag älskar att sjunga, bara de att jag inte kan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0