Jag är avundsjuk!

Hej sötnosar, ett snabbt inlägg bara.
Nu är jag avundsjuk! Nu har mamma, pappa och marija tatuerat sig -.-' och själv sitter jag här utan percing eller tatuering. Hål i öronen får jag nöja mig med, woho..

Men jag får vara tacksam för att alla tatueringar handlar om mig :) !

1. Mammas två hjärtan ett med ett D i som står för mej :D ! och ett med ett M i som står för min syster..
2. Pappas mitt och min systers namn - Marija Daniela
3. Marijas där det står '' Zve za moju familiju'' som betyder allt för min familj

så alla handlar ju om mig, och snart ska jag göra några tatueringar :) !

Visst e dom fina?            
Ha det bäst pusspuss / Daniela


Kommentarer
Postat av: R-becca

adda msn så snacka ni där ist :)

2009-11-04 @ 14:42:11
URL: http://rebeccaonhult.blogg.se/
Postat av: Marija

Du ska få en tatuering i födelsedags present av mig när du fyller 17/18 så bara 4 år kvar :D <3

2009-11-04 @ 14:47:52
URL: http://marijaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0