det va ett tag sen

har inte skrivit på ett tag men har inte haft tid och lust men NU ;) kan berätta lite snabbt vad som hänt
I måndags, va jag, paddan, pelle, michelle, rebecca, tobbe, elly simon och frank på grööönan, det va as nice vi hade kul och jag åkte nästan allt förutom fritt fall för den va avstängd "/
I tisdags, vad gjorde jag då? haha juste va med michelle rebecca och tobbe vi hade tråkigt och åkte lite moppe sen bestämmde vi oss för att åka upp till "kalkis" det är ett ställe där jag bor och för länge sen jobbade folk där och sprängde i bergen där för att göra sand (?) det är lite småläskit där med den är som en lite sjö där som är aaas fin helt klart vatten !
sen närmare mot kvällen såg vi nått fett skumt hus vi gick närmre och hörde nån som gick i huset och blev SKIT  rädda hahah sen kom pelle och vi smög runt det där jävla huset och vi höll på att kissa på oss men sen visade det sig att det va vatten som läckte från taket som lät HAHAH  så himla stöörda.
I onsdags, åkte jag och becca in till stan jag handlade lite sen ålte vi in till kunsholmen och köpte en vattenpipa, ahha sjuukt nice juh HAHA  sen åkte vi till sunnerby och träffade michelle, tobbe och paddan vi satt hos paddan och rökte lite pipa och det va myys :)
I dag (torsdag), gick jag upp vid 8 för att åka till golfen, vi tränade en timme (som vanligt) och det gick braa. kom hem mötte rebecca och vi åkte upp till sunnerby med mopparna och träffade tobbe och michelle och vi umgicks haha men ska äta nu får se vad som häänder senare puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0