om gårdagen

hej alla söta nu är det julia här :)
Igår när jag sov hos alex så vaknar vi 7 på morgonen av att hennes killkompisar kommer in i huset och väcker oss. Eller alexandra släppte in dem rättare sagt medans jag sprang upp på övervåningen med bara en tshirt på mig. De sprang runt i hela huset och brottade ner varandra och jag vettefan - väckt blev man iaf!

Efter det så drog vi hem till mig och sen mötte vi hedvig inne i stan, vi hade riktigt mysigt och bara pratade. Vi snacka om gamla minnen från skolan, dessa brudar är världens bästa säger jag bara! Senare drog vi in till kungsan och på kvällen kom Medina och Chris mhina - jag dooog!  jovana fånga en tröja som de kastade till publiken, jävla tur barn -.- Idag var jag där igen med lite andra människor och vi blev fotade för tidningen metro så vem vet om jag är med i tidningen imorn? får hoppas på inte!
nu ska jag kolla in lite bloggar sen ska jag faktiskt sova höhö! vi hörs imorn puss på er alla :)
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0