nyduschad och lite små trött'

tjeixxen alexandra här, hur är det mer er? med mig är det suuuuper, aja iaf sitter här i min säng med en handuk på huvet ska snart sätta på mig nått mysigt och kolla på nån film eller nått det är ju SKIT väder så ut blir det inte iaf.
idag har jag ju vart i stan med rebecca kom hem med en väska och en tjöja från ginaa.
när vi blev klara i stan åkte vi hem mot nynäshamn ! vi tog busen till sunnerby och mötte michelle, tobbe, simon och wille, vi åkte lite moppe sen skulle vi åka nån stan och röka vattenpipa men så hade vi glömmt aluminiumfolie ahha eller vad det heter så det blev inget :(( aja vi hade kul iaf. men nu ska jag hämta lite glass och mysa,
men har ju ingen att mysa med så det blir lite ensamt ):
nu blir det lite bilder sötnosar!
HAHAHAHAHAHAH rebecca fick åka runt med en hockey hjälm, höll seriöst på att garva ihjäl mig!

jag och jullan på bussen

h
aha lilla jag


puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0