jag va nära på att dö !

hej alla, YYYEES nu är det fredag och dagen har vart bra tills jag kom hem från skolan skulle åka med moppen och träffa rebecca och käka lite pommes på grillen i spångbro. vet ni vad som hände?  jag körde full fart ner för en backe sen kom en kurva som svängde jätte mkt, jag saktar ner ser rebecca som står och väntar på mig nere i baken men när jag håller på att svänger så gasar jag på! moppen välter och skrapas mot marken. jag försöker få upp skiten men den börjar sladda och jag tappar kontrollen! jag försöker bromsa men flyger ist ffram och moppen flyger med. jag tar emot mig på nått kontigt sätt med handen och skrapar upp armarna och magen(?) försöker ställa mig upp men skarar för jag är så javla rädd. men tar upp moppen och åker ner till rebecca som inte fattar nånting:

sen jag kollade om moppen hade gått sönder, och jaa dt hade den :'( har skrapat upp hela sidan så pappa ska lämmna in den på lagning ;)
hahahah nu sitter jag bara och garvar åt att man kan vara så j*vla klummpig, men shiit när det hände fyf*an va rädd jag va!! men sånthär händer när man kör som jag, fy på mig ;P men nu ska jag kolla på nån film och äta lite glass och måste plostra om mina sår :P puss på er! / ALEXANDRA


Kommentarer
Postat av: ekaterini Irena

jävlar!! stackars gumman :( <3<3

2009-08-30 @ 17:02:35
URL: http://ekaterinirena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0