inte som planerat

Hej nu är det julia här igen!
Mina planer för igår blev inte som planerat kan man säga, jag och sofia drog ensamma till stan och köpte vattenpipa, åt på donken och åkte vi hem till mig igen. Vi satt på min balkong och skulle fixa pipan men då saknas ett rör som ska göra så att vattnet kommer upp eller ah bubblar. blev skitirriterad men den funkar iaf konstigt nog? :S Så vi hade aschill på min balkong med vp och sen kom emmy också :D så vi drog till älvsjöbadet och mötte elsa och hennes kusin. Sen drog vi hem till henne i rågsved och chilla galet. sen fucka min farsa ur på mig så det blev inget att åka till vira :/ sorry babe!

nu kom jag precis hem från stranden med la familia haha, har utegångsförbud idag -.- åh jag som skulle sova hos sofia och åka till kista ikväll. aja life sucks.


Kärlek till er / julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0