alexandra är hemma


hej alla alexandra här, kom precis hem från daniela sov där från igår efter the voice. aja iaf efter vi hade vart i stan så träffade vi älsklingen daniela som hade kommit hem från montenegro! sen gick vi hem till henne och vi fick lite prisenter av henne, du är så söt gumman! sen fixade vi oss lite sen mötte vi sofia och joanna sen åkte vi till the voice! det va kul där vi gick runt där träffa folk och så:) sen träffade vi nåra nya människor fett roliga och snälla:) sen kom danielas mamma och hämta oss vid 2 och när vi kom hem till henne hade trion det bara mys:)
sen idag när jag skulle hem, asså blir så jääääääääääääääävla trött på mig själv. titta jag skulle åka buss fån daniela (som bor i hagsätra) till älvsjö sen därifrån skulle jag ta tåget till handen så skulle min mammaa hämta mig där. först missade jag försa bussen, sen tog jag nästa och efter ett tag kom jag på att jag hade åkt åt fel håll! alltså till högdalen och inte till älvsjö -.-så jag gick av i rågsved och tänkte att nästa buss tbx skulle komma snart, men nej , den skulle komma om 40 min! ;O så jag sket i äckel bussen och tog tunnelbanan till gullmars så hämtade min mamma mig där ist. asså seriöst jag får panik på mig sjäälv! aja nu är jag hemma iaf haha :D ha det så bra skriver sen! PUSS/ A


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0