GRATTTIS GUMMAN

hej alla, sitter i skolan och jobbar fast vi har slutat. fattar inte hur jag pallar men går ju i nian måste börja satsa på skolan.  jag sitter inte själv och jobbar sitter  med rena som blir byxmyndig idag, haha grattis älskliing!  haha juste,jag julia och sofia skulle  lurade henne lite dom hade bestämmt att hälla vatten och tvål på henne för hon fyller år, (taskigt tycker jag )men dom bad mig lura henne att gå ner till toan sen skulle dom hoppa fram och stänka ner henne men det blev lite misslyckat efter som jag gick in på den toan dom va på och dom skrämmde mig och jag skrek som fan och då hörde irena dom och sprang iväg typ haha. men nu ska jag skriva om kenya ska redovisa allt imorgon *suck* men det kommergå skiiiiiit bra kommer såklart få MVG, ellerinte -.- aja pusspuss! /ALEXANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0