fotobomb

sååååå, nu kommer bilderna. från imådags ;)

baby och jag

sofia julia vira och daniela när vi åt gooooood mat :P


utsikten vid smedsuddsbadet

haha micha och jullan


julia och daniela.
vi sitter och solar vid berget



irena

vi satt på nåra mysiga rissäckar innan kyparen på matstället kom och slängde ut oss haha

irena och jag (bjuder på dom xD)



a, i, j





alla sminkar sig , förutom jag och irena som låtsades vara titanic med en tröja haha




haha

hedvig ny frissa;) söt gumman

så det va dom !och jag vet att nån kommer bli sur för jag just la ut den bilden och man är så ful och blablabla men jag tänker inte ta bort MOHAHAHAHAH ;) // alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0