förlåt för dålig uppdatering


hej alla söta alexandra här :) jag har inte skrivigt på länge (förlåt) men jag har ju vart i danmark och nu ikom jag precis hem från sjön. jag kan berätta lite snabbt vad som hänt. (läs om ni orkar haha) bilder kommer sen
bussresan dit och danmark: jag åkte med konfan till danmark förra måndagen och bussen gick klockan sju vid kyrkan och aa alla va lite små trötta. vi stannade lite då och då och tog rök och kiss pauser. vi hade kul på bussen med både musik och mycket prat. sen när vi äntligen var framme i göteborg skulle vi gå på båten över till danmark. båten över tog ca 3-4 timmar om inte mer har faktiskt ingen aning :P
sen när vi kom till danmark skulle vi gå på bussen igen sen åkte vi till stället vi skulle bo på i 2 dagar :) sen efter 40 minuter va vi framme i skagen där vi då skulle bo då skulle vi bara ställa in sakerna i våra rum sen skulle vi fika lite i köket /matsalen.  sen på kvällen gick vi runt och kollade i skagen det va en jätte mysig stad haha.  aa sen efter det hade vi alla kul vet inte riktigt vad vi gjorde ;)
sen dagen efter alltså på tisdagen vaknade vi och allahade typ inte sovit så mkt. vi gick upp åt frukost och sen skulle vi på utflyckt till ett akvarium med massa hajar, sälar och fula fiskar och aa lite sånnt. det va faktiskt kul. sen jag vet inte om det va den dagen eller på onsdagen så va vi vid en jätte fin strand vi tog massa fina bilder som jag lägger upp sen michelle har alla bilder på sin kamera hemma) HAHA  oh juste, när vi gick där på stranden så fick robin för sig att kasta en manet på rebecca xD han jagade henne och hon sprang som aa jag vet inte vad sen rammla hon och han slängde sig över henne och smetade maneten på henne och FYFAAN va jag garva seriöst så kissade jag typ på mid xxD men tyckte faktisgt lite synd om stakars rebecca som hade fått ewn äcklig manet på sig men ni skulle sett HAHAHHAHAH.
aa vi hade iaf skiiiit kul i danmark och jag saknar alla jätte mkt, tänk vi alla tsm kommer inte åka på sånnt här igen :'( saknar alla sjuukt mkt!
bussresan hem och göteborg: vi åkte rätt tidigt från skagen (stället där vi bodde) för vi skulle ju gå på liseberg när vi kom till göteborg :) jag va as trött hade vart uppe hela natten med massa för jag kom på en sak, haha som vi hade vart uppe till 4 typ sen skulle vi upp igen vig 7 och om man då somnade vid 5 så skulle man bara få  sova i 2 timmar och då skulle man inte orka gå upp ist så det är bättre att vara uppe hela natten ist men rebecca isabelle och mike tyckte det inte va en bra idee så dom somna typ:P. men vi  andra satt och snacka och hade det mysigt. när vi sedan skulle gå upp va jag och michelle JÄTTE flummiga, alla andra hade somnat förutom hon och jag haha aa vi försökte packa och fixa oss men det gick inte så bra xD
sen när allt va klart så gick vi på bussen på väg till båten hem igen. väl framme i göteborg så gick vi på bussen igen och åkte till LISEBERG :D  vi va där i ungefär 5-6 timmar och hann typ åka 5 grejer, asså ni fattar inte villken kö det va! ;O oh vet ni jag gick spökhuset och det va det värsta i mitt liv!! jag började typ grina för jag va så rädd, så om nån ska till liseberg gå inte spökhuset jag varnar er!
aja nu orkar jag inte skriva något mer om danmark och liseberg det har iaf vart jävligt kul men nu ska jag packa upp min väska från när jag vart på sjön sen ska jag äta lite glass och kolla en film i think men ha det bra skriver ikväll
puss på er / ALEXANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0