fan va söt du är F!

hello my sweeties, hann inte skriva så mkt igår för aa åkte ju till min älskling michelle som va lite ledsen, och du gumman, du ska veta att jag alltid finns här för dig och lyssnar. kanske inte alltid förstår hur du känner och sånt i din situtation men kommer ALLTID vara på din sida sötnoos!

Nu om en stund går min buss mot nynäs ska upp till becca först sen åkter vi till stan, jag ska kolla på lite grejjzer. men hare bra nu så hörs vi när jag kommer hem ! kiss and hug


haha shiit, jäääääääätte gammal bild på mig, daniela irena och julia!
FYFAN vad jag saknar och äkskar er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vilka snygga ögonbryn du hade där alexandra!

2009-08-17 @ 01:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0