Daniela&Julia här

Halloooo bloggen! Det här är mitt först inlägg i bloggen :) Kom hem från montenegro igår va där i en månad! Just nu sitter jag här med min darling Juliet. Igår va det the voice så när ja kom hem kom mina älsklingar hem till mig så fixade vi oss :), sen skulle vi möta joanna och sofia, vi trodde aldrig att sofia skulle hinna men hon sprang över hela rågsved och hann till tunnelbanan :) Jaa sen va vi på the voice träffa folk och såå :) sen lärde vi känna nya människor också alltid kuul :) vi åkte hem runt två sen hade vi de myspys :) Imorrn börjar fi** skolan och jaa vi mår dåligt när vi tänker på det :( nu ska ja lära julia en serbisk låt (kommer aldrig funka men några ord kan hon) sen ska vi ut och ragga eller sova eller ja något iaf, här e några bilder från idag och igår puss på er / Julia & Daniela

bilder på några av graaabsen & några flum på oss :)


Kommentarer
Postat av: varadii

ni trodde inte jag skulle hinna huh? :P men jo då suckers ;) <3

2009-08-17 @ 14:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0